Relacja z Bysławka

Nasze "Wakacje z Bogiem" rozpoczęły się w niedzielne popołudnie 30 czerwca, kiedy wyruszyliśmy w stronę Borów Tucholskich. Choć podróż była daleka, jednak upłynęła pod znakiem radosnego oczekiwania.
Turnus, na który przyjechało 50 uczestniczek, rozpoczął się w poniedziałek. Początkowa nieśmiałość została pokonana podczas rozpakowywania się, posiłków oraz spotkań w grupach. Dzieciom towarzyszyły Siostry Miłosierdzia oraz Święci patronowie. Grupę św. Ludwiki de Marillac animowała s. Lidia, grupę św. Katarzyny Laboure s. Katarzyna, grupę św. Joanny Beretta Molla s. Joanna, grupę św. Maksymiliana s. Monika oraz grupę św. Wincnetego a Paulo s.Paulina.
Każdego dnia uczestniczyliśmy w modlitwie Kościoła odmawiając Jutrznię i Nieszpory, biorąc udział we Mszy św., odmawiając Koronkę do Bożego Miłosierdzia oraz śpiewając Apel Jasnogórski i odmawiając dziesiątkę różańca św.
Ponieważ hasłem tegorocznych rekolekcji była świętość, podczas spotkań w grupach dowiadywaliśmy się czym ona jest i jak ją zdobyli mieszkańcy Nieba.
Popołudnia w Bysławku naznaczone były chrześcijańską radością. Nie zabrakło wypraw nad jezioro, spacerów, odbyły się nawet niezapomniane podchody.
Podczas wycieczki do Pelplina zwiedziliśmy katedrę, pielgrzymowaliśmy także do sanktuarium w Piasecznie.
Zaprezentowaliśmy swoje talenty podczas konkursu "Mam talent".
Tydzień w Bysławku pod czułą opieką Maryi
upłynął bardzo szybko, w dobrej atmosferze, pośród zabawy, modlitwy, codziennych obowiązków i radości. Wróciłyśmy do Wolsztyna z pragnieniem naśladowania naszych świętych patronów jak najlepiej potrafimy. Dziękujemy Panu Bogu za wszystkie łaski, których doświadczyłyśmy w tym czasie.
Wszystkie zdjęcia z wyjazdu można zobaczyć w galerii.

Popularne posty z tego bloga